Ponyva Vázszerkezet Állítása Extrém Terepen – Törökbálint

Különleges kéréssel fordult hozzánk megrendelőnk, egy ponyva fedésű csarnok vázszerkezetét kellett felállítanunk, azonban a munkaterület jellege rengeteg plusz munkát jelentett, hiszen nagyon laza, felázott, sáros részen keresztül lehetett csak megközelíteni.

Nehéz terepre tervezve – Összkerékhajtás + hólánc = maximális tapadás.

Kérj ajánlatot most! Ne maradj le az időpontokról: 06-30-4546-515

A megrendelés mellé csatolt fotókból egyértelmű volt, hogy érdemes jobban rákészülni az emelésekre. Egyfajta hétvégi kalandtúraként fogtuk fel a dolgot, máskülönben ép ésszel, ekkora géppel önszántából senki sem hajt ekkora dagonyába. Élmény volt, az biztos…

A legmélyebb rész. Közel 40-50 cm mély a keréknyom.

Van egy jól bevált trükkünk a különösen nehéz terepre, amivel remekül kompenzálni lehet, hogy alapvetően nem kifejezetten terepabroncsok vannak a gépen. Ez egy olyan dolog, amit a legtöbb sofőr utál. Alapból ritkán van rá szükség, és ha mégis, akkor mindig a legrosszabb körülmények között kell (legalább megpróbálni) felszerelni. Hólánc.

Túl a nehezén. A legkritikusabb maga a ráfordulás volt a nehéz terepen.

Személy szerint én nagyon kedvelem ezt a megoldást. Nagyon hatásos már csak egy tengelyre szerelve is. Hatalmas érzés, ahogy alapjáraton szépen lassan átgurul szinte mindenen és közben csörög a kerekeken a lánc. Ez is egyfajta plusz, amivel többre vagyunk képesek, ha szükség van rá. Kérj ajánlatot: autodaruzas@gmail.com

Erdészeti vontató felláncolt abroncsokkal.

Ezt a trükköt az erdészeti gépektől lestük el, ott folyamatosan szükség van a jó kapaszkodó képességre. Ott lejtőn felfelé is haladni kell a sárban, úgy, hogy még egy fél erdőt is húz maga után a technika. Ez a lánc sokkal jobban kidolgozza magából a sarat, nem tapad az abroncs bordái közé. Fontos, hogy nem szabad összetéveszteni a védőláncokkal.

Védőlánc – Az abroncs védelmét szolgálja a szikláktól. Főleg vágás ellen.

A védőláncokat az abroncs élettartalmának meghosszabbítására használják, jellemzően bányákban, ahol a sziklás terep kivághatja az abroncsot.

Több mint egy évvel ezelőtt, szintén nehéz terepen a 16 tonnás darunk.

Ilyenkor megéri az a 10 perc előkészület – még a viszonylag könnyen járható részen érdemes felszerelni a láncokat, így sok szenvedés megelőzhető.

Mezőgazdasági csarnok állítása – nehéz terepen a 20 tonnás autódarunk.

Ilyenkor nem csak a gép, hanem az egész csomag “vizsgázik”, hiszen egy dolog bemenni -és kijönni a munkaterületről-, közben magát a munkát is el kell végezni, ami ugyan olyan előkészületeket igényel. Nehéz terepen, többször áttalpalni sokkal fárasztóbb, mint alap esetben. Nagyobb, erősebb fákat használunk, szokás szerint első a biztonság.

Mezőgazdasági csarnok állítása autódaruval.

A nap végén legalább olyan büszke voltam a csapatunkra, mint magára a technikára. Hiszek abban, hogy a fizikán kívül minden gép annyit tud, amennyire a kezelője képes. Nagyon modern és nagy géppel is lehet hibát hibára halmozni és a veterán technikával is lehet pozitív meglepetéseket okozni. Nálunk sokkal fontosabb az ember, mint a technika.

Új munkatársunk a kezelőfülkében.

Talán ettől marad meg a “családi vállalkozás” jellege a dolognak. Szeretnénk megőrizni a kisvállalkozások előnyeit és vegyíteni azokat a nagy cégekre -jó esetben- jellemző profizmussal. Egyedi megoldásokkal és feltételekkel várunk minden megkeresést.

Gépünk az Erkel Színház előtt…

Legyen szó a vidékről vagy a belvárosról, a “jó öreg Tátra” megállja a helyét.

Ha bármiben segíthetünk, keress minket bizalommal: 06-30-4546-515

 

 

A bejegyzés kategóriája: Acélszerkezetek Daruzása, Csarnok Építése Autódaruval, Daruzás Nehéz Terepen, Ponyva Vázszerkezet Daruzása, Törökbálint, Vasszerkezet Daruzása
Kiemelt szavak: , , , , , , , , , .
Közvetlen link.