Jelen pillanatban a vállalkozás pillérjeit a Tátra 148-as alvázra szerelt CKD gyártmányú autódaruk alkotják. Két darab 16 tonnás (CKD AD 160) és egy 20 tonnás (CKD AD 20) vethető be azonnal. Mindegyik gépünk más típusú munkavégzésre optimalizált.
Az elmúlt évek során vállalkozásom folyamatos fejlődését mindig kizárólag megfontolt lépéseken keresztül biztosítottam, ennek köszönhetően minden munkagépem kizárólag a saját tulajdonomat képezi, hitel és tartozás mentes. A gépparkunkat alkotó teherautókhoz hosszútávra is elegendő alkatrészkészletet halmoztunk fel, így biztosítjuk azok folyamatos alkalmazhatóságát.
Vállalkozásom életében meghatározó változást hozott a 2002-es év, ugyanis ebben az évben – felismerve a változó igényeket – megvásároltuk az első 16 tonnás autódarunkat, amely hatalmas előrelépést jelentett számunkra.
Nagy teherbírás és horogmagasság, illetve kategóriájában kiemelkedő stabilitás jellemzi, amely lehetővé teszi, hogy – sok típussal ellentétben – akár teljes gémkinyúlás mellet is vízszintes pozícióba dönthető legyen gémje.
Ezen tulajdonságai (saját súlyához képest) kiváló terepjáró képességekkel illetve megdöbbentő strapabírással ötvöződnek, köszönhetően a Tátra gyár által hagyományosan alkalmazott csővázas kivitelnek, illetve 6×6-os összkerékhajtásának.
2014-ben vásároltunk egy kitűnő műszaki állapotban lévő, megkímélt példányt, amivel sokkal nagyobb területet tudunk kiszolgálni. Gyors, mozgékony. A típus rengeteg előnnyel rendelkezik a modernebb társaival szemben, akár azonnal is rendelkezésre tudunk állni.
Ma már két darab ilyen munkagéppel várjuk megrendelését. Egy átlagon felül felszerelt géppel a gyors, kisebb munkákat tudjuk költséghatékonyan elvégezni, a másik gép kifejezetten hosszútávú munkavégzésre van felkészítve.
Teherbírás: 16 tonna Horogmagasság: 21 méter
További képek:
[print_gllr id=312 display=short]
2017-ben megvásároltunk és felújítottunk 20 tonnás autódarut, ami az eddig használt 16 tonnás típus modernebb megfelelője. A két gép remekül kiegészíti egymást.
Nagy előrelépést jelentett, hiszen maximum 27 méteres horogmagasságot tudunk elérni, illetve gyorsabban vált elérhetővé a 17-22 méter közötti horogmagasság tartomány. Nagy súlyt magabiztosabban, kis súlyt magasabbra tudunk vele emelni, mint eddig.
Teherbírás: 20 tonna Horogmagasság: 27 méter
Vállalkozásom kezdete óta folyamatos az igény egy olyan autódarura, amely teherbírásban és gémhosszban túlmutat egy önrakodós teherautó képességein, azonban üzemeltetése gazdaságos így remekül teljesít a legkülönbözőbb feladatok elvégzése közben. 2005-ben lehetőségünk adódott korszerűsíteni gépparkunkat ebben a kategóriában, így egy sokkal modernebb és mozgékonyabb teherautó, a Star alvázra szerelt CKD daru válthatta ki, az addig alkalmazott Praga V3S-t.
Darunk legnagyobb megengedett ösztömege 12 tonna alatt van, így útvonal engedély nélkül is behajthatunk Budapest azon területeire, ahol súlykorlátozás lépett életbe.
Összkerékhajtásának köszönhetően nem csak városban, hanem terepen is kiválóan alkalmazható. Jelen pillanatban a gép „fixen telepített” daruként, zárt munkaterületre érhető el, hosszútávú (minimum 5 nap) munkavégzés esetén.
Teherbírás: 8 tonna Horogmagasság: 13 méter
További képek:
[print_gllr id=397 display=short]
Az elmúlt években hatalmas tapasztalatra tettünk szert a különböző speciális helyzetek megoldásában. Azokban az esetekben, ahol különösen szűk, extrém körülmények között kell dolgozni, tudunk egyedülálló gépekkel segíteni.
Ez az a kategória, ahol nem csak saját gépeinkkel, hanem partnercégekkel együttműködve is vállalunk munkákat. A legköltséghatékonyabb alternatívát tudjuk kínálni a hosszútávú együttműködések révén, kiegészítve azzal a több évtizedes tudással és emeléstechnikai eszköztárral, amit a családi vállalkozásunk felhalmozott az évek során.