Történet

Nehéz és -ezen honlap keretein belül – talán felesleges feladat is hosszú mondatokban összefoglalni azt az elmúlt 36 évet, amit daruzással, gépek közelében töltöttem. Az elmúlt évek során – bár bizonyára hiányos és pontatlan a készített listánk- , de több mint 70 gép fordult meg a kezeim között. Érden és környékén, nehéz olyan utcát találni, ahol legalább egy ház vagy üzlet építésénél ne lett volna jelen valamelyik darunk. Ez rengeteg nosztalgiázáshoz, tanulsággal teli beszélgetésekhez szolgáltatna remek kiindulópontot, -de ettől eltekintve- álljon most itt egy rövid összegzése az elmúlt éveknek.

A legfontosabb mérföldkövek:

1974

Ebben az évben kezdtem el dolgozni a Metróépítő Vállalatnál, mint autódarus.

1985

Ez volt az az év, amikor Érdre kerültem, és ettől az időponttól állnak daruk a házam előtt található téren.

1994

Egyéni vállalkozó lettem, és ekkor már több saját 8 tonnás autódaruval dolgoztam. Az eddigi Tatra 138-as darukat 148-asok váltották fel, illetve Praga V3S alvázra szerelt CKD 080 daruk…

1996

Ettől az évtől kezdve már Áron fiam is velem dolgozott.

Ezt követően a 90-es évek vége felé építettünk egy Rába önrakodós, 3 oldalra billentő platós teherautót is:

2002

Az új évezred több jelentős változást is hozott magával, többek között megvettük az első 16 tonnás autódarunkat.

2005

Megvettük a második 16 tonnás Tátrát is, ez is szintén nagy előrelépést jelentett.

2007

Ebben az évben vettünk egy Star 266-os alvázra szerelt CKD, 8 tonnás autódarut, és így nyugdíjba vonulhatott  a Prága V3S darunk.

2010

2011

– Borsos Imre Autódarus Vállalkozó

2 hozzászólás a(z) Történet bejegyzéshez

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük