A legfontosabb mérföldkövek:
1974
Ebben az évben kezdtem el dolgozni a Metróépítő Vállalatnál, mint autódarus.
1985
Ez volt az az év, amikor Érdre kerültem, és ettől az időponttól állnak daruk a házam előtt található téren.
1994
Egyéni vállalkozó lettem, és ekkor már több saját 8 tonnás autódaruval dolgoztam. Az eddigi Tatra 138-as darukat 148-asok váltották fel, illetve Praga V3S alvázra szerelt CKD 080 daruk…
1996
Ettől az évtől kezdve már Áron fiam is velem dolgozott.
Ezt követően a 90-es évek vége felé építettünk egy Rába önrakodós, 3 oldalra billentő platós teherautót is:
2002
Az új évezred több jelentős változást is hozott magával, többek között megvettük az első 16 tonnás autódarunkat.
2005
Megvettük a második 16 tonnás Tátrát is, ez is szintén nagy előrelépést jelentett.
2007
Ebben az évben vettünk egy Star 266-os alvázra szerelt CKD, 8 tonnás autódarut, és így nyugdíjba vonulhatott a Prága V3S darunk.
2010
2011
– Borsos Imre Autódarus Vállalkozó
Kedves uram!
Én egy forgalmista barátomtól kaptam a linket egy terepváltót bemutató részletéről a honlapjának… aztán elolvastam ezt a bemutatkozó fényképes részt is.
Eddig határozottan ellene voltam a honlapoknak, mert nem találkoztam ilyennel… ez őszintének, nem reklámszagúnak, nem dicsekvőnek hangzott, végigmutatnak egy életutat és a benne előforduló típusokat… örülök hogy ilyennel is lehet találkozni a harsány reklámok között.
Somogyi falusiként illetve mozdonyvezetőként sem lesz valószínűleg szükségem érdi daruzásra, de a honlapját utólagos engedelmével bemutatnám az INDEX-es baráti társaságomnak, az ottani gépészek hadd örüljenek egy darus bemutatkozónak is.
A társaság linkje : http://forum.index.hu/Topic/showTopicList?t=9188003&la=124926288
Kedves Endre!
Köszönjük szépen a kedves sorokat, az ilyen -és ehhez hasonló- vélemények miatt van értelme üzemeltetni ezt a honlapot!
Remélem a jövőben is sikerül további érdekes cikkekkel és/vagy képekkel jelentkeznünk!
Köszönettel:
Borsos Imre Autódarus Vállalkozó nevében, fia:
Borsos Dávid