Autódaruzás – Törökbálint – Daru – Helytállni heteken keresztül…

Törökbálinton egy hosszútávú projekten dolgozhatunk, ahol lassan két hónapja minden nap bizonyít a “technika” és a csapat.  Minden nézőpontból meggyőző teljesítmény.

A 20 tonnás Tátra autódarunk teljesen kiszerelt gémmel dolgozik az épület túlsó felére.

A 20 tonnás darunk, a gépkezelő, a szerelő- és karbantartó-csapat egyaránt a teljesítőképessége maximumán. Kis túlzással mondhatni, hogy ahogy nő az épület, úgy nő vele együtt a daru is. Ezt szeretem a 20 tonnásban, hogy mindig van még újabb és újabb 5 méter, amit rá lehet szerelni az amúgy sem gyenge gémszerkezetre.

Daruzás – Egy emeléstől a hosszútávú együttműködésig: 06-30-4546-515

5+5 méter gémtoldat “fixen” kiszerelve a 8,9 méteres alapgémre, ami még két tagot képes kitolni, további 8 méterrel toldva meg a daru gémszerkezetét. – Daruzas.hu – 2019 (Törökbálint)

Nap közben nehéz terepviszonyok között manőverezünk és megoldásokat keresünk, este a javítással és karbantartással megbízott csapat hibákat keres, karbantart, ha kell azonnal a helyszínen javít, mi pedig hozzuk ami kell, a legtöbbször otthonról “polcról”.

Autódaruzással, speciális helyzetekkel kapcsolatban írj e-mailt: autodaruzas@gmail.com

Tatra AD 20 fordítómű felújítása. Nem azért, mert szétesett, hanem azért, mert van egy pluszban és a legkisebb hiba esetén, pillanatok alatt cserélhető, így minimalizálva az állásidőt.

Édesapámmal mi így gondolkozunk, inkább költünk kontrollált módon javításra és felújításra, karbantartásra, megelőzésre mint törlesztőrészletre, lízingre. Nem utolsó sorban így olyan gépekkel dolgozhatunk, aminek az összes javítási útmutatója megvan. Nem csak papíron és e-book formájában, hanem fejben is. Mellesleg innen is letölthetőek.

Egész jó “iskola”, ha már egy párszor szétszedted -és össze is raktad-, amit éppen kezelsz. :)

Olyan gépre nem szívesen ülök rá, aminek a vészsüllyesztési protokolljait nem mondom el fejből, hajnali háromkor, félálomban, becsukott szemmel, fejjel lefelé lógva, hátrakötött kézzel. Én abban hiszek, hogy a daruzás egy olyan szakma, ahol nem baj, ha a darukezelő (régi vágású hajóskapitány módjára) tudja, hogy melyik szelepet kell “oroszosan oldalba kínálni” a 46-os csillagvillással, hogy újra működjenek a dolgok.

CKD típusú darukkal kapcsolatban bármikor szívesen segítünk,
akár csak ingyenes tanácsadással is: 06-30-4546-515

Drónnal készült felvétel. Lassan 2 hónapja egy munkaterületen a 20 tonnás. 2019, Törökbálint. 

Ha egy vészhelyzetben a “közönség segítségét” kell kérni, vagy telefonos mentőövhöz kell folyamodni, az már a Legyen Ön Is Milliomos!-ban sem jelentett jót, egy ilyen felelősségteljes hivatásban pedig nagyon könnyen el lehet bukni mindent. Sosem fogom elfelejteni, amikor talán 2015-ben, nyáron, 40 fokban, majd később jégesőben mentettük ki édesapámmal a szivattyú meghajtó tengely töréses gépünket, egy mező közepén a villámok elől. Mennyi a valószínűsége? 20 év alatt egyszer fordult elő, de a legrosszabbkor. Ugyan ez benne van a pakliban az új gépeknél is, csak többségében esély sincs a gyors beavatkozásra.  Ez is egyfajta minőség, még akkor is, ha elsőre furán is hangzik.

A bejegyzés kategóriája: Beton Elemek Daruzása, Budaörs, Daru, Daru Bérlés, Daruzás, Egyéb, Tátra 148 - CKD - 20 tonnás autódaru, Törökbálint, Vasanyag Daruzása, Vasszerkezet Daruzása
Kiemelt szavak: , , .
Közvetlen link.