Az előző bejegyzésben látható „új” -igazából 1987-es gyártású- gépünk felkészítése mellett, nem felejtkezünk meg a másik -használatban lévő- autódarunkról sem. Ezért az elmúlt hétvégét egy barátunk műhelyében töltötte a „vas”.
Bár nem is olyan régen gond nélkül vette az akadályt a műszaki vizsgán, úgy döntöttünk, hogy a maximális biztonság érdekében átnézetjük a fékrendszert. Szerencsére, ha bármi meghibásodik, hamar tudjuk pótolni az évek alatt felhalmozott alkatrészkészletből.
Azonban van ami a szó szoros értelmében szakembert kíván, a biztonságon nem szabad spórolni -talán ez a legfőbb lényege a szakmánknak, még akkor is, ha jelentős kiadásokról beszélünk. Például ha helyesen van beállítva a kézifék, akkor még a 12.600 köbcentis, v8-as motort is lefullasztja behúzott állapotban… Egy gyárilag vesting-fék (rugóerő tárolós fékkamrák) nélküli, 24 tonnás teherautón ez elengedhetetlen.
Ha bármilyen Tátra alkatrészre van szüksége -főleg a Tátra 148-as típushoz, vagy 16 tonnás, 20 tonnás CKD daruhoz-, akkor keressen minket bizalommal.
Ha tudunk, segítünk, akár csak tanácsadással is:
06-30-9442-720